Lupaamme, että tilaukset tehdään aina tuoreista ja laadukkaista kukista. Kukat ovat kuitenkin tuoretuotteita ja niiden kestävyys vaihtelee.

Kukille annetaan tuoreustakuu. Mikäli laatu ei vastaa odotuksianne, on tuotteesta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen. Koska kukat ovat elävää materiaalia, ei myöhässä saapuvia reklamointeja voida huomioida. Mahdolliset huomautukset, jotka kohdistuvat tavaran laatuun tai toimitukseen on tehtävä välittömästi toimituksen tapahduttua toimittavaan kauppaan tai DataFloraan 020 360 210. Mikäli tuotteessa on toimittajasta johtuva laatuongelma toimitetaan vastaanottajalle uudet kukat veloituksetta. Tavarantoimittaja ottaa tällöin aiemmin toimitetun tuotteen takaisin. Mikäli kukkien vastaanottaja ei anna hänelle toimitettua viallista tuotetta takaisin ei DataFloralla tai sen toimittajalla ole velvollisuutta toimittaa uusia kukkia, koska laatuvirhettä ei voida todentaa.